Monday, November 7

Erggghh

Rasa mcm nk prgi tepi laut or ats gunung, menjerit sekuat hati. Memang rasa mcm nk tumbuk cermin, nk campak gelas, nk patahkan kayu. Hmmm. Hati ni rasa, entahlah. Satu je saya nk ckp :

Mulut saya memang jht skit. Sikit je pun, ada org lain lebih teruk. Saya ckp apa yg ada dlm hati saya. Kdg kdg, saya ni cpt sgt marah. Tgk perkataan yg awk ckp pada saya lah k. Terima tak terima, itu perangai saya.

K Bye

Sunday, November 6

Raya

Harini, semua cousin makcik pakcik dtg rumah saya sbb nenek ada dkt sini. So memang meriah gila lah kan, nk jln pun ssh *mana taknya, bkn main besarbesar sepupu aku smua, taktahu lah dorg tu org ke giant
Mak saya masak, nasi briyani tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D sedapppppppppppppppp :D
tapi dorg semua mkn ayam goreng dia je, kurang asam betul, lastlast ayam goreng untuk saya habis --' haha, takpelah, pedulikan mereka.


Ni je tinggal lps dorg balik --'

Saya pun ada buat cake tauuu. Tiramisu. Tp kecik je, sbb bkn nk bg dorg smua mkn, org org yg tahu je yg rasa mcm - maksu, pakcik, kak faizah.
Dorg je rasa, dorg kata sedappppppppppppp. Hee :D Kembang saya dkt stu.

Ni lps dorg dh mkn, haha
So td tu gambar mkanan smua. Ni pulak gambar saya. Hehehehe ;D



Sorrylah tk rotate 
Tu je :)
Selamat Hari Raya Aidil Adha! Byeeee






Saturday, November 5

PPSMI

Alhamdulillah :) syukurlah badge saya still belajar dlm English next year. Thank you God <3
Dptlah kami belajar dgn tenang lps ni, takda dgr rungutan org keliling. Hehe terima kasih Muhyidin kerana faham kami :)


Haha, tu jelah nk ckp. Sbb rasa happy sgt. K lah, bye

Friday, November 4

Finally

Finally, Aiman tolerate and bg aku buat Facebook :) Semoga kita akan belajar mempercayai antara satu sama lain melalui ini ye syg. Ana huhibbuka <3

Hehe, sayaang Aiman *Hearts&Kisses