Wednesday, October 26

MY Not-So-Brand-New GUITAR

Bermulanya cerita ~

Dari dlu saya ni bercita-cita sgt nk belajar main guitar. Hehe :D so, td, tibatiba ckp dkt abah, "Abah, bila adik boleh belajar main guitar? Org tu kata, nk belajar, kena ada guitar dlu." Then abah diam, mcm biasa lah kan. Abah memang tk banyak ckp. Tiba-tiba abah ckp, "kita cari guitar lah dulu klau mcmtu." Saya tnya balik, "sekarang ke?" Abah ckp, "aah lah." Saya pun ckp, "Hee, okay. Jom".

Dalam kereta ~
Abah kata, "2nd hand punya jelah dlu dik. Kita cari dkt cash&converters tu". Saya kata, "tk kisah lah :)" saya tk demanding sgt pun :)

Dah smpai kedai ~
Abah dh jumpa guitar. Lawa dooooo. Tp baru punya bkn 2nd hand. Abah test tune dia, abah kata sedap. Harga pun okay whattttttt. Abah tgh nk bwk prg counter, ada abg yg krja dkt stu dtg entertain abah. Dia tny utk siapa semua. Sekali dia recommend dkt abah yg 2nd hand. Hahahahahahah :D Sekali abah try yg 2nd hand tu, abah kata, "haaaa, ni okay." Sekali abah ambk yg itu instead of the new guitar. Oh Man! Dasar abg tu, kacau je. Ish! Yg sibuk nk dtg dtg tu buat apa. Tampar kang. Hahahahahah :D


Ni gambar dia :)
Abah saya ckp, "Belajar dlu main guitar. Impress me, then only I'll buy you a brand new guitar. Okay?" Saya kata okay :)

Btw abah - Thank you for the guitar. Hee Love You Man! <3

*Hearts&Kisses

No comments:

Post a Comment