Thursday, November 3

Huwuuuu

  • Kalaulah saya boleh buat facebook dgn tenang, tulis "In relationship" so org semua thu, kan senang hati saya :)
  • Kalaulah saya di percayai oleh org keliling saya, tentu hidup saya lebih mudah dari ini :)
  • Kalaulah saya org yg paling pandai dan saya yakin pada diri saya, tentu saya takrisau tentang keputusan peperiksaan saya yg akan dtg ni :)
  • Kalaulah saya ni lebih fit dan aktif dan lebih bagus dlm semua perkara yg saya buat, tentu saya akan dpt semua yg saya nk buat tu :)
  • Kalaulah saya ni lebih berani berkata-kata, tentu saya telah perbetulkan setiap perkara yg salah bg saya :)
  • Kalaulah kulit saya lebih putih bersih dan rupa saya lebih menarik dari yg sekarang, tentu hidup saya takmacam ni kan :)




Tp nasib baik hidup saya mcm ni, takbegitu sempurna, takmenepati apa yg saya impikan.
Sekurang-kurangnya, saya dpt belajar dari setiap kesalahan yg saya lakukan dlm hidup serta dari setiap kekurangan di setiap sudut hidup saya :) 
Huhhh, sayaaaaaaaaaaaa, entahlah, hahahahahaha :D tah apape kan saya ni XD





No comments:

Post a Comment