Sunday, November 6

Raya

Harini, semua cousin makcik pakcik dtg rumah saya sbb nenek ada dkt sini. So memang meriah gila lah kan, nk jln pun ssh *mana taknya, bkn main besarbesar sepupu aku smua, taktahu lah dorg tu org ke giant
Mak saya masak, nasi briyani tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D sedapppppppppppppppp :D
tapi dorg semua mkn ayam goreng dia je, kurang asam betul, lastlast ayam goreng untuk saya habis --' haha, takpelah, pedulikan mereka.


Ni je tinggal lps dorg balik --'

Saya pun ada buat cake tauuu. Tiramisu. Tp kecik je, sbb bkn nk bg dorg smua mkn, org org yg tahu je yg rasa mcm - maksu, pakcik, kak faizah.
Dorg je rasa, dorg kata sedappppppppppppp. Hee :D Kembang saya dkt stu.

Ni lps dorg dh mkn, haha
So td tu gambar mkanan smua. Ni pulak gambar saya. Hehehehe ;D



Sorrylah tk rotate 
Tu je :)
Selamat Hari Raya Aidil Adha! Byeeee






No comments:

Post a Comment