Friday, December 2

Howwoww

Haha, kelakar do tajuk tu kalau engkorang sebut dgn penuh perasaan :D Okay, saya tahu Aiman takrindu saya, tp takpe, saya tetap rindu Aiman sgt k. Tp tu takda kena mengena dgn perkara yg nk diceritakan di sini. Smlm, saya kemas meja belajar saya yg begitu penuh dgn buku form3 tu. Tp tetap ada byk kt ats meja tu. Saya mmg suka simpan buku conteng, haha, fhmfhm lah k perempuan. Bila emo, mesti mau tulis kan? So ada satu buku conteng saya ni, dr saya form1, bkn main byk contengan, jalan kira Maths pun ada okay. Haha, kelakar. Then saya bukak page pertama. Ada lukisan saya ;) Saya ni suka melukis. Then tepi tu kannnn ada tulis ayat ni:

" Life would be just fine if we stop arrange it" &
"Unless you make an effort to connect, love could slide"

Then saya mcm.............. "Haha, comel pulak aku ni dulu". Dulu suka kumpul ayat ayat mcm tu. Byk lagi act dlm buku yg #Hanna Ishak pegang. Buku hitam Hanna panggil. Haha. Tu je nak ckp act. Understand those words, it will help you to survive love&life man. Trust me. K lah, byee.

No comments:

Post a Comment